Polgármesteri tájékoztató

 

Tisztelt Törökbálintiak!

A legújabb kormányzati intézkedések mellett, polgármesteri hatáskörömben eljárva, az alábbi intézkedéseket hoztam:

! A Bálint Márton Általános Iskola és Középiskola, valamint a Zimándy Ignác Általános Iskola számára biztosított gyorsteszt mellett, ígéretemhez híven, az első teszteléshez biztosítom a 100 %-os pontosságú PCR-teszteket. Erről a döntésemről már tájékoztattam az iskolák igazgatóit.
Az iskolákban dolgozókat tehát a gyorsteszt mellett, egyszeri alkalommal a megbízható teszttel is tesztelni fogjuk!

! A saját fenntartású intézményeinkben (óvodák, bölcsőde) dolgozókat szintén le fogjuk tesztelni a megbízható PCR-teszttel. A kötelező heti teszteléssel kapcsolatban követni fogjuk az előírásokat.

! Intézkedtem a Törökbálint Sportközpont, a Munkácsy Mihály Művelődési Ház, valamint a Falumúzeum bezárásáról. A dolgozók tesztelése folyamatban van.

! A Törökbálinton található, de nem önkormányzati fenntartású idősotthonokkal és a Tábitha Házzal folyamatos kapcsolattartást rendeltem el. Felelősnek Géczy Krisztián alpolgármestert neveztem ki. Szükség esetén számíthatnak ránk.

A helyi Operatív Törzs segítségével folyamatosan mérlegeljük a még szükséges intézkedéseket, melyeket ha kell, be fogunk vezetni.

Nehéz hetek elé nézünk, de mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy a járvány okozta nehézségeket együtt tudjuk áthidalni!

Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra! 
 
Elek Sándor polgármester

forrás: Elek Sándor polgármester facebook oldala

 

Megjegyzések